Tiedote 15.3.2020

Vallitsevasta yhteiskunnan tilanteesta johtuen SKKY:n vuosikokous maaliskuulta on peruutettu. Uusi vuosikokous ajankohta ja paikka ilmoitetaan, kun kokoontuumisille on jälleen mahdollisuus. Ilmoitamme uudesta ajankohdasta jäsenistölle sähköpostilla ja asiasta kinnostuneet voivat seurata SKKY:n uutispalstaa www sivujemme etusivulta.

Yhteistyöterveisin,

SKKY:n puheenjohtaja Paili Saarnisto ja SKKY:n hallitus

PS. toivomme yhteyden pitoa SKKY:n suuntaan ensisijaisesti www sivujen "ota yhteyttä" sivun kautta, kiitos ymmärryksestä.

Suomen kierrätyskeskusten yhdistys ry

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN VUOSIKOKOUS 2020 (Pidetty 17.9.2020)

Aika              26.3.2020 klo 18.00

Paikka           Kokoushotelli Linnasmäki, Lustokatu 7,  Turku

Valtakirjojen tarkastus

1. Kokouksen avaus.
  2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja sihteeri sekä kaksi pöytäkirjantarkastajaa.
  3. Esitetään hallituksen esitys yhdistyksen toimintakertomukseksi ja tilinpäätökseksi sekä tilintarkastuskertomus edelliseltä kalenterivuodelta.
  4. Vahvistetaan tilinpäätös tai päätetään muista toimenpiteistä joihin hallituksen esitys toimintakertomukseksi ja tilinpäätökseksi antaa aihetta.
  5. Päätetään tilinpäätöksen hyväksymisestä ja vastuuvapauden antamisesta hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille.
  6. Vahvistetaan yhdistyksen toimintasuunnitelma kuluvalle vuodelle.
  7. Määrätään kuluvan vuoden jäsenmaksut sääntöjen § 5:n määräämällä tavalla.
  8. Päätetään hallituksen jäsenten ja tilintarkastajien palkkioiden suuruudesta.
  9. Vahvistetaan kuluvan vuoden talousarvio.
  10. Päätetään hallituksen jäsenten lukumäärä.
  11. Valitaan yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja.
  12. Valitaan yhdistyksen hallituksen varapuheenjohtaja.
  13. Valitaan yhdistyksen hallituksen jäsenet.
  14. Valitaan yksi toiminnantarkastaja ja yksi varatoiminnantarkastaja.
  15. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.

Kevätpäivien seminaariohjelma löytyy täältä.

Tulostettava valtakirja -tulossa

Tulostettava vuosikokouksen esityslista -tulossa