Hae SKKY:n jäseneksi

Haluatko tukea toimintaamme, liity kannatusjäseneksi!

Voit liityä mukaan toimintaamme myös kannatusjäseneksi. Tee kannatusjäsenhakemus hae SKKY:n jäsenyyttä -sivulla ja saat meiltä lisäohjeita ja lopuksi tunnukset jäsensivuille.

Haluatko että työnantajasi olisi SKKY:n jäsenyhteisö?

Ehdota asiaa työpaikallasi ja pyydä nimenkijoitus oikeuden omaavaa henkilöä tekemään jäsenhakemuksen hae SKKY:n jäsenyyttä -sivulla. Voit itse olla työpaikkasi yhteyshenkilö ja liityt samalla SKKY:n jäseneksi, samalla saat meiltä lisäohjeita ja lopuksi tunnukset jäsensivuille.

Onko työnantajasi jo SKKY:n jäsen ja haluaisit olla mukana SKKY:ssa?

Jos työnantajasi on jo SKKY:n jäsen, voit työntekijänä liittää omat tietosi jäsenrekisteriimme  päivitä tietojasi -sivulla ja saat meiltä tunnukset jäsensivuille.

Haluatko liittyä henkilöjäseneksi?

Voit liityä mukaan toimintaamme myös yksityisenä henkilönä. Tee henkilöjäsenhakemus hae SKKY:n jäsenyyttä -sivulla ja saat meiltä lisäohjeita ja lopuksi tunnukset jäsensivuille.

SKKY ry:n vuoden jäsenmaksut ovat seuraavat:

• Yhteisöjäsenmaksu 150 eur / vuosi
  • Henkilöjäsenmaksu 30 eur / vuosi
  • Kannatusjäsenmaksu 500 eur / vuosi

Haluamme liittyä mukaan SKKY:n toimintaan

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Ethän ole robotti? Kirjoita yhteenlaskun vastaus alle.

viisi + kolme =