Jälleen on kevätseminaarin sekä yhdistyksen vuosikokouksen aika

5.2.2020

Hyvä Skky:n jäsen,

Jälleen on kevätseminaarin sekä yhdistyksen vuosikokouksen aika. Tänä vuonna tapahtuma järjestetään Turussa 26.-27.3. kokoushotelli Linnasmäessä.

Luentojen aiheet ovat mielenkiintoisia ja niissä pyritään kurkistamaan tulevaisuuteen, sekä kierrätyskeskusten mahdollisuuteen yhteistyöhön ja toiminnan laajentamiseen mm. jätelaitosten kanssa.

Tärkeä on myös yhdistyksen vuosikokous. Osa hallituksen jäsenistä ei enää jatka tehtävässään, joten uutta voimaa tarvitaan. Kokouksen yhteydessä olisi myös hyvä keskustella tulevaisuudesta ja mahdollisuudesta hankkia toimihenkilö edistämään sekä hoitamaan yhdistyksen asioita.

Seminaarin hinta on kustannusperusteinen ja saatu pidettyä jäsenille edullisena, kiitos muutaman sponsorin.

Ilmoittautuminen mahdollisimman pian yhdistyksen kotisivuilla. Ilmoittautumislomake löytyy täältä.

Seminaarin ohjelma löytyy täältä.

Vuosikokouksen ohjelma löytyy täältä.

Ystävällisesti

Skky:n hallitus