Valtakunnallinen työpajayhdistys on nyt Into - etsivä nuorisotyö ja työpajatoiminta ry!

13.8.2020

Valtakunnallinen työpajayhdistys ry:n kevätkokous hyväksyi 16.6. yhdistykselle uuden nimen: Into – etsivä nuorisotyö ja työpajatoiminta ry (Into). Uuden innostavan nimen myötä lanseerattiin myös uusi energinen ilme. Brändi- ja nimiuudistusta on tehty vuosien 2019 – 2020 aikana. Uusi nimi ja ilme otetaan käyttöön asteittain syksyn aikana.

Valtakunnallinen työpajayhdistys on nyt Into – etsivä nuorisotyö ja työpajatoiminta ry!

– Tavoitteena oli saada järjestölle uusi nimi, joka edustaa sekä etsivää nuorisotyötä että työpajatoimintaa. Viime vuosien aikana järjestön rooli on laajentunut työpajatoiminnan kehittäjästä etsivän nuorisotyön ja työpajatoiminnan kattojärjestöksi. Valittu nimi tukee järjestön uudistuvaa strategiaa, arvoja ja tulevaisuuden visiota. Into-sana henkii asioista innostumista, aktiivisuutta, energisyyttä ja iloa – niitä asioita, joihin etsivässä nuorisotyössä ja työpajatoiminnassa kannustetaan, kuvailee Into – etsivä nuorisotyö ja työpajatoiminta ry:n toiminnanjohtaja Herttaliisa Tuure.
TPY:stä tutut asiantuntijat työskentelevät samoissa tehtävissä myös Intossa ja palvelevat tuttuun tapaan etsivän nuorisotyön ja työpajojen toimijoita sekä yhteistyökumppaneita myös jatkossa.