Kysely Suomen Kierrätyskeskusten yhdistys ry:n kesäpäiville osallistumisesta

8.6.2020

Valtakunnallisen Suomen Kierrätyskeskusten yhdistyksen ry:n vuosikokous ja kevätseminaari jouduttiin koronapandemian takia peruuttamaan. Yhdistyksen hallitus on suunnitellut järjestävänsä kesäpäivät Turussa 17. - 18.9.2020 Turussa. Kokouksessa pidetään myös vuosikokous, missä käsitellään sääntömääräiset asiat, valitaan hallituksen puheenjohtaja ja uudet hallituksen jäsenet vuosille 2020 – 2022 yhdistyksen sääntöjen 7 pykälän mukaisesti.

Kysely Suomen Kierrätyskeskusten yhdistys ry:n kesäpäiville osallistumisesta

Oletko valmis tulemaan kesäpäiville, jos korona sen suo tai muuta mutkia ei matkaan ilmesty. Ilmoita halukkuudestasi tulla Turkuun kesäpäiville. Ilmoita samalla myös muut matkaan lähtijät. Haluamme etukäteen kartoittaa osallistujamäärää, ettemme ala turhaan järjestämään kesäpäiviä. Ellei kesäpäiviä järjestetä, pidetään vuosikokous etäkokouksena (Teams) 17.9.2020 klo 13.

Ilmoita vastauksesi 17.6.2020 tähän sähköpostiosoitteeseen: mauri.saastamoinen@nakertaja.fi

Terveisin,

SKKY ry:n hallituksen puolesta,