SKKY ry hakee ehdotuksia Suomen kierrätyskeskusten yhdistys ry:n hallituksen puheenjohtajaksi ja jäseniksi

13.1.2020

Valtakunnallisen Suomen Kierrätyskeskusten yhdistyksen ry:n vuosikokous ja kevätseminaari pidetään 26. - 27.3.2020 Turussa kokoushotelli Linnasmäessä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, valitaan hallituksen puheenjohtaja ja uudet hallituksen jäsenet vuosille 2020 – 2022 yhdistyksen sääntöjen 7 pykälän mukaisesti.

Pyydämme nyt jäsenorganisaatioilta esityksiä hallituksen puheenjohtajaksi ja hallituksen jäseniksi.

Toivomme, että esityksissä käy ilmi ehdokkaan nimi, taustatiedot ja häntä erityisesti kiinnostavat kehittämiskohteet kierrätystoiminnan kehittämiseksi sekä hänet ehdokkaaksi asettavan jäsenorganisaation tiedot. Ehdotuksessa tulee olla jäsenorganisaation nimenkirjoitus oikeuden omaavan henkilön allekirjoitus.

Ehdotukset tulee lähettää 30.1.2020 mennessä

skannattuna sähköisesti osoitteeseen skky.ry@gmail.com.

Myös vuosikokouksessa voi esittää ehdokkaita. Syyskokouskutsu lähetetään jäsenorganisaatioille myöhemmin.

Terveisin,